heinenkarin.reismee.nl

Been around the world, there's no place like home

10.000 kilometer in de trein, 3 verschillende reusactige landen, 3 totaal verschillende culturen.

Het is niet te vergelijken wat we allemaal aan rare dingen hebben gezien, die allemaal per land zo verschillend waren.

Eten, van stokjes met rijst, tot yak tot europese kost. Slapen van (semi)luxe hotels, tot koude tentjes, tot schommelende treinen. Politiek, van mega controlling communist party, tot opkomende economie, tot tevredenheid na ex-onderdrukking. Landschap, van mega mega druk stapel mensen op elkaar, tot eindeloze landschappen met niks, tot de oneindige stroom berkenbomen.

Ook de mensen die we ontmoet hebben hadden ook allemaal een interessante insteek over het leven. De mensen die natuurlijk ook meer zulke reizen maken, zijn namelijk niet echt benidorm types, en hebben we veel plezier mee gehad.

In de tijd dat we wegwaren hebben we met 3 sterfgevallen te maken gehad, en dus realiseren we ons maar weer des te meer hoe gezegend we zijn dat we in goede gezondheid in de positie zijn om zo'n soort reis te maken. Het was ronduit AMAZING!

arno en tjallie driessen

welkom thuis.